Győri Szakképzési Centrum Pálffy Miklós Kereskedelmi és Logisztikai Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája

Telefon: 96/516-716                    9023 Győr, Földes Gábor utca 34-36.             E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

in Hírek

Az iskolától 8 órakor indultunk. A határt átlépve Gábor bácsi (idegenvezető) végig szórakoztatott minket remek humorával és óriási történelmi tudásával gyarapította a miénket is.

Bécsbe érve először a Schönbrunn felé vettük az irányt. Gyönyörű volt látni a barokk stílusú kastélyt

Ezután Bécs belvárosa felé vettük az irányt, ahol megnéztük a Stephansdomot, majd elsétáltunk a Természettudományi múzeumig. Itt kaptunk szabadidőt.

4 5

Kis pihenő után a csapat ismét útra kelt és megtekintettük Széchenyi István szülőházát, majd a Habsburgok lakóhelyét, a Hofburgot.

Délutánra az idő már nem volt kegyes hozzánk, így a bécsi erdőnél esőben, szélben néztünk rá a városra, ahonnan káprázatos kilátás nyílt egész Bécs városára.

A kaland még nem ért véget, a hegyről visszamentünk Bécs városába. Megnéztük a világ legérdekesebb házait, amiket Hundertwasser tervezett.

Az idő hamar eltelt, már 16 órát mutatott az óra. Hazaindultunk. A hazafelé vezető úton kvízjátékban vettünk részt.

A 2/10.f osztály tanulói is nagyon jól érezték magukat. 8

Ez volt életem egyik legjobb kirándulása, amit történelem tanárunk, Grábits Mária, osztályfőnökünk, Pörneczi Katalin, és az idegenvezető közös munkája tett lehetővé.